Després de l’estiu, moltes persones volen posar-se en forma, però un 80% fracassen durant els dos primers mesos. Durant el taller, parlarem dels motius que causen aquest fracàs i com es poden treballar. Un dels motius clau és que l’alimentació que segueixen molts cops és avorrida i insípida.

D’altra banda, hi ha moltes altres persones que practiquen algun tipus d’esport assíduament (gimnàs, córrer, pàdel, bici…) i sempre tenen dubtes sobre què han de menjar abans, durant o després de practicar-lo.

En aquest taller, la dietista Neus Elcacho t’aproparan al món de l’esport de manera fàcil, motivadora i deliciosa.

Veurem i parlarem sobre:

· Necessitats bàsiques si es fa una dieta flexitariana, vegana o paleo.
· Mites típics associats a les proteïnes o els complements, per exemple.
· Què s’ha de menjar i beure abans, durant i després de la pràctica esportiva o la competició.
· Diferències entre els diferents tipus d’esport (força vs. càrdio, per exemple).
· Què cal prendre en cas de dolor muscular, rampes i lesions.
· Complements recomanats i comprovats científicament.

A més, posarem en pràctica receptes conegudes i fàcils de fer:

· Tortitas (Pancakes)
· Magdalenes
· Galetes
· Barretes
· Batuts energètics

Tot eco, sense sucres, lactis ni soja!

QUI IMPARTEIX

Neus Elcacho és dietista integrativa i coach nutricional per la Universitat de Barcelona, especialitzada en candidiasi i problemes digestius per la Harvard Medical School. És conferenciant, divulgadora per a diferents mitjans i està preparant el seu primer llibre.

Iria Agraapassionada del fitness, estudiant de 3è curs del Grau de Nutrició Humana i Dietètica a l’Universitat Isabel I de Burgos.

INCLOU

· Dossier amb el receptari de les receptes cuinades a classe

LLOC

Barcelona Cuina Natural
c/ Berlinès, 3 (Barcelona)

Més informació a: inscripcions@barcelonacuinanatural.cat / 650 968 473

ORGANITZA