Márketing de alimentos ecológicos

Aquest llibre parla de tu i de mi; del perfil de consumidors que, com tu i com jo, volem cuidar-nos; dels productes ecològics que mengem, del mercat –del qual formem part– i de les estratègies de màrqueting que es fan servir per fomentar la compra eco.

Inici  ›  Llibres  23 de setembre 2013 | Actualitzat el 30 de setembre 2016

Márketing de alimentos ecológicos


Editorial
Pàgs.:
Preu:
Comprar

Tant li fa que no siguis del món de la comunicació o del màrqueting, o que no siguis pagès; aquest llibre et permetrà saber millor què és l’alimentació ecològica, la situació del sector, les institucions reguladores d’aquests tipus d’aliments, etc.

Però si ets del gremi de la comunicació, o bé et dediques a l’agricultura, et pot ser molt útil, perquè descobriràs les estratègiques que s’han fet servir per fomentar el consum dels productes ecològics, mentre s’estanca el consum dels aliments convencionals. Com s’ha fet per transmetre els avantatges i característiques del menjar ecològic a la societat? Ana Clara Minetti estudia el comportament i les preferències d’aquest nou consumidor eco, que, com tu i com jo, és més conscient de la cura de la salut i del medi ambient . Analitza les estratègies de màrqueting dels aliments ecològics per part dels productors, subministradors i organismes reguladors sobre producte i marca, preus i costos, distribució, comunicació i promoció.

PUBLICITAT

portada  —  amunt