Cómo perder grasa y
ganar salud
Apunta't al webinar
Dijous 24 d'abril
Webinar online gratuït
19 h
Apunta't al webinar
Dijous 24 d'abril
Webinar online gratuït
19 h
Durant anys ens han bombardejat amb la idea de perdre pes. I ens hi hem obsessionat.
Sobretot les dones.
I jo, com tantes altres, també hi he estat: davant d’una bàscula on només sortia un número, el meu pes.
Però i si et dic que el focus no l’hem de posar en la pèrdua de pes?
Uns quilos de més o menys no indiquen res. Números en una bàscula.
El que és important és que coneguis quin percentatge tens de greix i quin de múscul.
Així, i no de cap més manera, començaràs a tenir una imatge més encertada de què passa al teu cos.
I sobretot aniràs més enllà de l’estètica i et situaràs en un camp més important: la salut.
Un cop sàpigues aquests percentatges, el més probable és que hagis de guanyar múscul.
De vegades les dones tenim por de veure’ns “massa masculines”.
Però el múscul és el gran òrgan de la longevitat.
I estèticament, sortosament, el món ha canviat i una dona superprima ja no és un cos bonic.
Has d’aprendre a perdre greix i a guanyar múscul.
Només així podrem dir que la teva composició corporal és la veritablement saludable, la que metabòlicament et protegeix de qualsevol malaltia.
I una vegada te’n surtis, t’has de mantenir.
T’he de confessar que parlo amb molta gent que té marge de millora i que podria optimitzar moltíssim els seus hàbits.
Perquè aprendre a menjar demana una mica de focus, d’observar una mica més què menges, què gastes i com i quan menges.
I encara n’hi ha més: saber el teu perfil de comportament amb el menjar.
Si saps qui ets i per què fas el que fas, podràs arribar abans i millor als teus objectius.
Des de la comprensió i no des de l’autoatac.
I això és el que t’explicarem al pròxim webinar amb dues gurus que m’han ensenyat tant: Pilar Rodrigáñez i Laura García.
Com reconèixer quina relació tens amb el menjar abans de plantejar-te perdre greix.
Per què parlem de perdre greix i no pes.
Com menjar per tal de perdre greix, guanyar massa muscular i que sigui sostenible en el temps.
Núria Coll
CEO d’Etselquemenges, la comunitat d’alimentació saludable.
Fa gairebé 15 anys vaig iniciar el meu camí dins de l’alimentació saludable. Amb els millors professionals de la medicina integrativa, persones que no només segueixen la darrera evidència científica sinó que també són generosos amb els seus coneixements, he après com ha de ser una vida realment saludable. La meva gran passió és comunicar, com a periodista, tots els aprenentatges que he anat fent en aquest trajecte. Des del rigor, però sense deixar enrere el sentit comú.
Amb els nostres cursos transformem la vida de la gent. I això passa perquè ens agrada continuar aprenent, no donar res per fet, descobrir talents nous, escoltar opinions diverses i ser totalment lliures, sense cap patrocinador que hàgim de satisfer.
Laura García
Especialista en alimentació saludable
La Laura és la nostra especialista en alimentació saludable i longevitat. Amb una gran set de coneixement, sempre està a l'última en investigació científica. Ha participat en cursos d’èxit, com “Cervell jove a qualsevol edat”, que va aplegar més de 1.500 alumnes. Molt coneguda a les xarxes per les seves receptes healthy i el seu enfocament omnívor. Ha escrit llibres com La cuina de la longevitat, el seu darrer èxit, o Sa i variat.
Pilar Rodrigañez
PNI i dietista integrativa
La Pilar fa més de 10 anys que passa consulta com a dietista. Està especialitzada en salut femenina i metabolisme, amb un clar enfocament en dietes low-carb. És directora de l’exitós programa “Perd pes”, actiu des de l’any 2017, amb el qual ha aconseguit ajudar més de 10.000 dones a millorar el seu cos i la seva salut. Forma part de La Consulta d’Etselquemenges.
Apunta't al webinar
Dijous 24 d'abril
Webinar online gratuït
19 h