← Totes les receptes

Truita de patates vegana

40 minuts 4 - 6 racions Dificultat: Baixa
Truita de patates vegana

En una dieta vegana, en què no es consumeixen productes d’origen animal, trobem un element que ens permet substituir totes aquestes funcions de l’ou gràcies a un ingredient clau: la farina de cigró. I per això, l'heu de provar!

Ingredients

  • 3 patates
  • 1 ceba
  • 3 cullerades soperes de farina de cigró
  • 9 cullerades soperes d’aigua.
  • Un pessic de sal.

Preparació

  1. En un bol, barregeu la farina de cigró amb l'aigua i reserveu-ho.
  2. La preparació a partir d'aquí no varia gaire d’una truita de patates convencional. Coeu la ceba i la patata a foc mitjà fins que comencin a estar tendres.
  3. Quan ja estiguin cuites, l’únic que canvia és que, en comptes de barrejar la ceba i les patates lleugerament fregides amb l’ou batut, les barrejarem amb la farina de cigró prèviament dissolta en aigua.
  4. Després seguirem amb el procediment normal de la truita.
Plat principal Aperitius Omnívora Vegetariana Vegana Paleo Sense marisc Sense gluten Sense lactosa Sense soja Sense ou Sense fruita seca Verdures i hortalisses Cereals i altres grans Tubercles Primavera Estiu Tardor Hivern