← Totes les receptes

Creps de cigrons, nabius i cireres

15 minuts 1- 2 racions Dificultat: Baixa
Creps de cigrons, nabius i cireres

Començar el dia amb un esmorzar senzill però complet és fonamental, però si a més és sense gluten, sense sucre i deliciós, llavors ja és perfecte! Aquesta és una recepta molt senzilla, a més de versàtil, ja que poden fer-se farcides o posar-los la guarnició que agradi més; xocolata, crema de cacauet, melmelada o fruita de temporada.

Ingredients

  • 80 g de farina de cigrons
  • 80 g de farina d’arròs
  • 270 ml d’aigua
  • 1/2 c. s. d’estèvia
  • 50 g de nabius frescos
  • 7 cireres fresques
  • Fruita per farcir opcional (préssec, gerds, pomes…)
  • OOVE
  • 1 c. s. de mantega de cacauet

Preparació

  1. Barregeu en un bol les farines amb l’estèvia.
  2. Afegiu-hi l’aigua i bateu-ho fins que no quedin grumolls.
  3. Incorporeu-hi els nabius i les cireres tallats per la meitat i remeneu bé.
  4. Greixeu una paella i poseu-la a foc mitjà, aboqueu-hi una mica de mescla, espereu que es faci, tombeu, feu per l’altre costat i reserveu. Feu el mateix amb la resta de la mescla.
  5. Trossegeu la fruita i serviu intercalant creps i fruita.
  6. Acabeu amb una mica de mantega de cacauet.
Postres, esmorzars i berenars Omnívora Vegetariana Vegana Sense marisc Sense gluten Sense lactosa Sense soja Sense ou Sense fruita seca Fruita seca i llavors Fruites Cereals i altres grans Estiu