La revista digital rep cada dia una mitjana de 2.700 lectors únics i un total de 3.000 entrades diàries que sumen, així, 91.000 visites mensuals, segons l’estudi d’audiència del mes de novembre de l’OJD. Etselquemenges va néixer fa tres anys i mig i ja té 6.000 subscriptors, 400 socis i més de 30.000 amics a Facebook.

grafic_ojdL’ETS ha doblat l’audiència respecte de fa un any. El mes de desembre de 2012, el portal tenia 22.000 lectors, i avui ja són 56.000 les persones que es connecten als continguts de la revista. Els últims tres mesos l’augment ha estat especialment significatiu: el mes de setembre hi havia 34.147 lectors; el mes d’octubre, 48.364, i ara ja n’hi ha 56.000.

Els articles més llegits del mes de novembre han estat aquests tres:

  1. Sucs verds, el nou “trend topic”
  2. Contra els polls, mètode natural i manual
  3. La infertilitat femenina freqüent, la síndrome dels ovaris poliquístics

El debut de Soycomocomo

Des de fa dos mesos, el portal té el seu homòleg en castellà, Soycomocomo, que el primer mes ja suma 15.000 lectors. Els articles de Soycomocomo que han despertat més interès han estat els següents:

  1. Adiós a la leche de vaca, adiós a los mocos
  2. Entrevista amb l’oncòleg Joan Vidal-Jové: Los conflictos emocionales son un factor desencadenante de cáncer.
  3. Entrevista a Pilar Rahola: No puedo concebir el placer con el dolor animal.

 

El 2014, els dos portals tenen projectes nous, com ara la primera guia de viatges digital per l’Europa saludable, creada a partir del projecte Boníssim Europa, i el desenvolupament d’una botiga virtual des d’on els lectors podran apuntar-se a tallers, conferències, adquirir productes i veure vídeos de trucs de cuina saludables.

Núria Coll
Núria Coll

Directora d'Etselquemenges.cat, Soycomocomo.es, la Consulta nutricional d'Etselquemenges.
Creadora del Cómo Como Festival

  @nurcoll   @nuriacoll