El Port de Barcelona s’ha convertit aquest cap de setmana en el punt de trobada del món saludable. Al llarg de tres dies, 32.000 persones han passat pel festival, que, tal com volia l’organització, ha aglutinat una oferta molt variada i innovadora d’aliments i productes ecològics i sans.
Com explica la directora del festival, Núria Coll, el Cómo Como Festival és tot un repte empresarial, ja que ocupa 3.300 metres quadrats del Moll Bosch i Alzina i és un esdeveniment cèntric, de grans dimensions i d’accés gratuït. Per això és tan important tenir la complicitat de les empreses del sector com ara Veritas, que és el patrocinador oficial i que enguany ha presentat la seva nova línia de plats “Cuina Veritas”.
Les xifres del festival
“Encara és aviat perquè estem recollint dades, però ja podem dir que ha estat tot un èxit. Les empreses que hi han participat així ho expressen a les xarxes socials; només cal veure les vegades que s’ha mencionat i etiquetat l’esdeveniment a Instagram, l’impacte que hem tingut en ràdios, diaris i televisions abans i durant el festival i sobretot la quantitat de públic”, comenta Coll.
“Hi ha empreses participants que ja han fet les primeres valoracions i, en algun cas, han registrat les millors xifres de vendes dels darrers temps en esdeveniments; i d’altres, que havien fet previsions semblants a d’altres fires europees ja consolidades, ho han venut tot”, afegeix la directora.
L’Associació Cómo Como i Etselquemenges.cat, organitzadors de l’esdeveniment, continuaran treballant intensament per seguir sorprenent el públic i aportar sempre novetats d’un sector que no para de créixer i que cada cop té més possibilitats d’oferir aliments i productes innovadors i saludables.